8/17/2010

Aku kan, bila buka FB, paling aku nyampah ni mereka2 yang dengan sengaja mempamerkan, menonjolkan, menunjuk-nunjukkan kecantikan yang tak ori mereka tue..Ops! Bukan jeles ya...aku sbenarnya hairan marun plus geli ngan mereka-mereka nih! Dengan pes yang dipaitong, tempek itu ini, pastu ditayang-tayangkan kat laman sosial, especially FB. Kadang tue siap ditag kat kawan-kawan lg. Trep glamour pemos ka? Kalo natural beauty takpa kot. Nak kata artis, telebey pla dari artis. Pastu yang lg hangit, aderla juga ya manusia-manusia hipokrit nie, puji cun lah, lawa lah bla3!!! Aku tengok takderla lawa menawan sangat (butakah aku?). Ni aku bukan lah nak mengutuk, merapunyampah kat dowg tue...kenyataaaaannnnnnn...Aku tak taw apa bestnya amik gamba siap ngan mekap, pastu edit, buh itu ini kat gamba tue...kekadang tue siap terbiut miut g mulut dier...adoyaiiii...napa? Why? Tak cukup lawa ke Tuhan bagi muka korang yang normal tue? Bwatpa ko nak biut miut senget2 kan mulut tue? Ada tue siap terjelir lidah g...eeeiiiii.....Why? Ingat comei ke? Kalo gamba candid still boleh dimaafkan kot. Paling tak bley blah ni, ketara sangat diri sendiri yang amik gamba ngan pose biut2 terjelir tue...adeiihhhh...aku rasa la kan, Me'ot aku g lebey comei taw! Ni komen aku, pendapat aku, blog aku. Korang yang terasa dan tak suka tue, mintak mahap la yerrr.....tak suka, korang punya suka laaaa...keh3!!!

2 comments:

hentakbelipat said...

kehkehkeh...lepas tu ad group2 yg ntah pape kn

Admin said...

@hentakbelipat
@hentakberlipat
betol tue...apa pedah nya yerr...aku tgok kbnykan group2 merapu dorg bwat tu takder pa per pon...ada tue siap pakat2 buat group "kami benci artis bla3..." ishhhh...herannn

Post a Comment